peri rain vs cupid cinta

awal pagi , disebabkan masih ada saki baki perasaan serba salah atas apa yang berlaku pagi tadi . aku bersengkang mata membaca blog "berus gigi". Mulanya , aku mengharap ada secebis harapan untuk kembali pulihkan keadaan yang keruh dengan si die . Tapi segalanya da terbukti . Memang punca pergaduhan aku tadi ,die boleh menyalahkan aku kerana tidak percayakan die , tapi sekarang di dalam blog nye sendiri aku membaca dengan teliti setiap posts .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

saya mencari besar mana salah saya selama ini , saya cuba muhasabah diri dan perbaiki mana yang ta oke dihati awak , tapi bagi saya menipu diri sendiri dan orang sekeliling merupakan masalah yang paling besar dalam perhubungan .

selama nie , saya hanya bermain dengan perasaan cinta sendiri . cinta yang awak ungkapkan pada saya hanya lah palsu semata mata , awak memberikan harapan yang mengunung untuk awak terus mencintai dirinya .
1tahun 7 bulan , selama ini .? cinta yang diungkap hanyalah bermaksud suka . kenapa selama ini , awak ungkapkan cinta itu terhadap saya . kenapa ta ungkapkan aje perkataan suka itu . perlu ke awak jadi hipokrik.?
sekarang nie , saya da tahu punca sebenar hubungan kami goyang , bukan disebabkan orang ketiga tapi disebabkan perasaan awak terhadap saya . Ta cinta , tapi mengaku cinta .
awak menerima saya bukan atas dasar cinta tapi suka . cukup ke suka itu nak buat saya bahagia .? kekal ke hubungan seseorang atas dasar hipokrik . sia-sia , saya mencintai , menyayangi dan menghormati awak . saya menghormati awak tapi sebenarnya cupid cinta ta jujur pada saya , pada diri awak dan pada hubungan yang saya harapkan ada sinar kebahagian .
baru kini , saya merasakan diri telalu bodoh dalam mengenal cinta , saya buta menerima awak kembali , memberi awak ruang mengenali diri saya , memberi harapan yang mengunung terhadap awak .

IM : awak tanya macam mana dengan relationship kita kan .? awak tapena cintakan saya , kenapa awak masih nakk tanya pasal ur relationship . ta puas lagi ke awak hidup dengan sikap hipokrik selama ini .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

mood : disppointed + numb = damn -.-

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

apple .?
panggilan awak terhadap saya . Memang pelik , tapi saya boleh terima panggilan itu disebabkan jawapan yang awak berikan setiap kali saya tanya , "kenapa,panggil apple.? " apple berbentuk ♥ " itu jawapan awak .
saya gembira setiap kali awak memanggil saya dengan panggilan itu . tapi selepas saya membaca blog awak dan saya tahu apa maksud sebenar apple yang awak maksud kan .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

to ♥ : your words you keep you deserve
(now .? sape yang bunuh sape .?)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


why peri rain and cupid cinta -_-

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

peri rain : menangis kerna terlalu menyayangi dan mencintai dirinya

cupid cinta : membawa aku ke alam fantasy cinta


. . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . .

to new frens : Memang betul apa yang kau cakap tadi . aku harus mengenali siapa die terlebih dulu , before aku mengambil keputusan untuk mencintai dan menyayangi si die . tapi segala galanya sudah berakhir .

. . . . . . . . . . . . . . . . . .

to my GFF : aku rasa nak pergi menjerit sekuat hati kat bukit syahbandar pagi pagi nie . nakk nangis ? da kering air mata aku .

No comments:

Post a Comment