d[^_^]b GFF .

anneseyo=')

tengs for my setia followers baca posts aku nie .
heyt my setia followers a.k.a my GFF .? seriously i'm miss you damn damn . chup ! do you miss me .? hee , i know your answer , of course yes ! right ='D hegegeh . walaupuun kau kat UK , tapi kauu buat aku rindu gile kat kau (haa macam dengan pakwe lah pulak)hee . kau nak tau ta ape yang aku rinduu kat kau . =')
  1. nak pelukk bodyy kau yang alaala bebear yang ketot
  2. nak tengok kau dance lagu lagu korea depan aku(menari lari dari lain , ta sama langsung macam dalam vidoe lagu lagu korea .='))
  3. nak makann bubur ayam kau uhh
  4. nak mengumpat dengan kau
  5. nak drop kau
  6. nak mengutuk artis artis korea dengan kau
  7. nak mengata mbe mbe lain ( sorry ye mbe mbe aku)
  8. yang paling penting , nak kau bwat lawak and aku gelak terbahak bahak sampai lupa masalah lain .( i miss dat movement so mucch)
firstly , tengs kau bagi aku kad and keychain MU uhh . sejujurnye , memang tulisan dalam kad uhh buruk . tape tape , aku paham maklum lah da lama ta menulis kan , dats y tulisan da kalah dari cakar ayam . hegegeh='D just 4get about your tulisan . ha .? yang penting message yang kau bagi dalam kad uhh . . nanti bila kau da arrive kat airport , pastinya aku orang pertama yang akan tuntut tiramisu dengan chicken roaster tuh ye;) kau da janji kan nak buat untuk aku bila kau sampai malaysia . yeah yeah !
tuh .? salah satu message yang penting dalam kad kau bagi uhh , second pulak about orang white . hee .? ape cite .? da booking lom untuk aku .? eyhh .? chup ! aku tanak orang white laa nanti baby aku jadi macam warna tahi cicak . bebeza kecerahan kulit aku dengan die . tape lah , aku sedar kecerahan aku setanding dengan orang mana . hurrrm .? orang black ar . oke jugakk uh . hegegeh='DD barang baik punye . tade jual kat tempat lain . hee , kau da booking lom .? lau ta booking cepat . yang pasti bawak die balik malaysia eyhh .
. . .


ops ! terkutuk sudah . hee='B sorry lah beb terkutuk kau pulakk
jangan marah ye , nanti muka naik pimples hee (ta mau ta mau)!
anyway , tengs kad , keychain MU dengan chocolate yang kau bagi uhh=')
(nak lagi auw chocolate love uh ) hee ! sedapsedap
eyyh .? lupa pulak . tengs sebab always call aku tanya khabar walaupunn
ta dapat nak peluk bodyy kau yang gebu uuh , tapi aku tetap happy
dengar suara kau alaala mengoda gitu =) hee .!
take care ye . pape punn I LOVE YOU MORE AND MORE LA GFF ^_^

No comments:

Post a Comment