pain >(

tade niat langsung , nak mengeruhkan keadaan yang aku sendiri tahu akan melukakann hati setiap pihakk . tapi disebabkan fikiran hanya nak persahabatan antara korang kembali baik , aku memberanikan diri terima risiko .
Finally , die da maafkan sahabat rapatnya dan aku percaya dorang akan kembali sepeti sedia kala . aku tumpang happy . =)
antara aku dengan die , hanya allah yang boleh tentukan . Hanya aku selalu berdoa , jikalau die memang bukan jodoh untuk aku . Bia lah , die terus membenci aku .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

to : saya tahu awak akan baca posts saya , saya tahu yang disebabkan kesilapan bodoh saya menaip posts pasal awak jugakk lah awak bertambah marah pada saya . saya minta maaf . . untuk pengetahuan awak , masa uhh memang fikiran saya ta macam orang normal .


to my GFF : sorry , aku ta reply IM kau . aku tahu kau paham situasi aku . . tengs ye =) and aku da cuba , tapi marah die kat aku still membara . aku da mati akal , da tatau macam mana nak kembali balik pada die .

No comments:

Post a Comment