Result .

haa ! . result aku yang kurang memuaskan . .lagi sekali aku kecewakan mak ., aku menghampakan mak . kenapa eyhh aku ta pernah nak bahagiakan mak . aku tahu perasaan mak . mak malu dapat anak macam aku . . da ar result teruk , tade A langsung . anak anak orang lain boleh je , kenapa aku taley . aku rasa diri aku teramat amat la bodoh . . amat menyusahkan . mak , aka gan abang ipar aku . malu dapat adik yang bodoh macam aku . sekarang aku hanya duduk di dalam bilik . aku rasa kan yang aku bagaikan orang asing dalam rumah sendiri . . aku tahu mak dengan adik beradik aku malu . so .? aku accept je ape dowg buat kat aku . maybe ini balasan kat aku . memang aku rasa terseksa . aku memang bodoh . . dah ar menyusahkan orang lain . selama 18 tahun aku ta pernah bagi mak kebahagiaan . aku ta pernah tengok mak senyum . . lebih banyak nangis dari senyum . . saat nie aku down gile gile . . aku hanya mampu bersabar dan berdoa . aku tahu adikberadik aku memang patut layan aku macam uh . dorang malu dapat adik macam aku . . aku ta salahkan dorang . salah aku . . memang aku bodoh dan menyusahkan . . . . . family : orang minta maaf . . malukan kita sekeluarga . . orang ta salah kan korang semua layan orang macam orang asing . . memang salah orang buat korang malu . all SPM candidate : tahniah =')

No comments:

Post a Comment