happy duppy ~!

morning =') . aha , aku agak kekok ye nak bwat first post hari nie . maklum lah , da lame aku ta edit blog . dulu , aku de bwat blog mse awal bulan tahun lepas . mse uh memang excited gile ar nak edit blog , last last blog ke mne , aku ke mne . hee=').skrg nie , kmbali bersemangat smentara aku tade keje duk je kat uma . boring memang ta boleh dibayangkan ar , setiap hari buat benda yang sama je . . bukak je mata , duduk lu atas katil , termenung . . pastu da puas termenung , masuk bilik air pulak . buat ape yang patut dlm uh and then kuar dgn mke yang agak agak cute ar :' . g dapur , tengok ape yg ade , lau de yg menarik hati , ape ag aku mkn lu . isi perut ar . .maklum lah pagi kan , masa tido memamang ta rse tp bile da bgun . . mle ar , rentak lagu korea . =') then da knyg , kemas kemas dapur . basuh pinggan (lau de pinggan yg ta basuh) . hurm !(rajinkan) hee . lau ta mak membebel , da ta larat nak dengar) . hurm , da kemas . . g depan , tgok tv . ta pun main dengan anak anak buah . whoa =') saat yang menggembirakan . hilang jugak ar pressure aku , tapi kadang kadang lagi bertambah . ponink aku nak melayan ='B. . ha .! continue my time table , . lps aku da melayan anak anak buah aku , . aku duk dalam bilik , baca comic , ta pun main mcet .(lau de kredit ar) . pastu ptg pulak , selalunya aku g CC dgn ding , ta pun aku tgok tv . KBSW , byk cite cite korean yang best best , terhibur jgk ar hati . . =') . malam , lps solat mgrib . aku lpk dlm bilik . lau ta , aku lpk dpt tv tgok cite ape yg best dgn aka gan abg aku . . mak tgok tv kat dapur , mak ckp die ta suke tgok tv dgn kteowg adk beradik sbb masing masing tgn taley dok diam , lau de remote kat tgn uh sek tkn tkn je . . hee=D. dats y ar , mak bwak diri tgok tv kat dapur . bak kata mak "lagi selamat mak tgok sowg sowg" . . =')

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

hurm , tuh ar time table aku sepanjang cuti yang bagiku agak membosankan . tapi kadang kadang uh , tala sebosan mana sbb aku skrg da mle class computer kat PTPL and kteowg satu family selalu jgk ar g jalan jalan . . hee='D.

No comments:

Post a Comment