police entry -.-'

heyp heloo my followers , uhurm !
hati aku dalam kesakitan ar . nak tahu kenapa .? sebab aku melayan sangat feeling bodoh nie , aku punn kadang fedap gan perasaan aku nie . ha . . penat , lotey , menyampah . .tp aku tade ahh gile nak layan feeling bodoh nie tanpa sebab . . uhurm !
aku tatau npe kau layan aku macam nie, mesti kau penat kan aku kejar kau . yay ! aku memang suka main police entry gan kau-.-' . weyhh , aku tatau lahh samada ape yang kau tulis kat blog kau uhh untuk aku o orang lain , tp if kau tulis posts tuh , ikhlas untuk aku . tengs aku ucapkan =)
tp untuk pengetahuan kau , aku tapena nak kejar kau , just aku nak tau npe kau layan aku macam aku pena buat salah besar pada kau . . if betul aku ade buat , aku mintakk maaf . .
ha .? aku harap kau ta penat nak maaf kan aku . =)
da lahh , nie last posts aku mention pasal kau . .
unfriend kau , bukan sebab aku benci kat kau , tp aku da rasa lotey nak main police entry gan kau da ..


No comments:

Post a Comment